klubnap

 2010.12.03. 20:29

Nagyon sajnáljuk, hogy ez a klubnap úgymond eseménytelenül zajlott.Bár jót beszélgettünk Mónikával.Remélem mihamarabb meggyógyultok és jöttök legközelebb, ami 2011 január 7-én lesz!

A bejegyzés trackback címe:

https://mammamia.blog.hu/api/trackback/id/tr402491441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2farfalla2 2010.12.06. 13:13:17

Sziasztok!

Üdv Mindenkinek, klassz ez az oldal! :-)

Ha kedvetek, időtök, és energiátok van, és jól esne ebben a hideg téli időben egy kis mozgás egy mindenki által jónak ítélt napon, és helyen szívesen tartok teljesen ingyen alakformáló tornát nektek. Pilates oktatói papírom van, de évek óta tartottam már órákat több helyen is.

Ha igény van erre jelezzétek! Semmi nem kell hozzá, csak egy szabad terem, egy polifam (strandszőnyeg) egy törölköző, és némi lelkesedés! :-))

Üdv Nektek!

laulip 2011.02.03. 18:18:07

@2farfalla2: Kedves Pilates-felajánló! Nagyon jó ötletnek tartom a felajánlásodat! Szerintem minden kismamára ráfér egy kis mozgás. Én személy szerint még nem próbáltam, de láttam itt-ott, és nyitott vagyok rá. Már csak a picik elhelyezésén kéne gondolkodni :) Már ha rajtam kívül más olyan kismamát is érdekel, akinek otthon van a gyerkőce. Nekünk viszonylag nagy a házunk (100m2 két szinten), és vannak terek, úgyhogy ha max 5-6 főt érdekel, én a helyszínt tudnám biztosítani idehaza. De van egy másfél éves és egy 4,5 éves lurkóm. Randomban vannak itthon, a pici folyton, a nagy, ha beteg. De minden megoldás érdekel, úgyhogy ha valaki másnak is felkeltette az érdeklődését, akkor jelezzen. Üdv mindenkinek: L. Réka

2farfalla2 2011.02.04. 11:23:51

@laulip:
Kedves Réka!

Örülök az érdeklődésnek.Nekem a helyszín is megfelel.Ha esetleg többen lennénk, Védőnéni Móni felajánlotta azt a helyet is ahol a klubnap szokott lenni.. De ha nálatok nem zavarunk.. :-) igen, a gyerkőcök kérdésesek. Az én leányzóm 6 hónapos, és sztem a torna ideje alatt a hordozójában, vagy egy játszószőnyegen viszonylag jól ellenne. De ha valakinek nagyobb gyerekei vannak, ők is lehet, hogy "beszállnak", vagy ha valakinek van egy ráérős nagymamija aki addig tudna vigyázni a gyerekekre. Ha gondolod tarthatunk egy "próba "órát, félórát valamikor a jövő héten,és meglátjuk hogy viselik a gyerkőcök. :-)

Üdv:

sári

laulip 2011.02.04. 18:53:14

Kedves Sári!
Jövő héten hétfőn vagy szerdán "szabad" a ház, nagylányom oviban. Anyukám sajnos pont nem ér rá... Ha ketten leszünk, az én Sári lányom elvan a gyerekszobában. Várjuk a többi érdeklődő kismama jelentkezését is. A mai klubnapon felvetettem, hogy ha többen jövünk össze egy-egy ilyen tornára, akkor vetésforgóban vigyázhatna mindig egy anyuka a gyerekekre. Illetve ha Anyukám nálunk van, ő is szívesen figyel rájuk. Esetleg Móni Védőnéni...?! Írd meg, hogy Neked melyik nap lenne jó, és "kommunikálom", akinek csak tudom. Címem: Móra F. u. 11.
Üdv: Réka

laulip 2011.02.06. 20:57:07

Kedves Sári!

Sajnos úgy alakult a hetem, hogy csak hétfőn érek rá, vagyis holnap. Ez már igen közel van, de megadom a számom, én egész nap itthon vagyok úgyis, hívj fel nyugodtan és gyere bármikor. Ha jösz, megpróbálok szólni még 2 barátnőmnek, hátha?! Nem gond ha esetleg csak ketten leszünk, Te meg én?
A számom: 0620-569-6093. Üdv: L. Réka
süti beállítások módosítása